Ping my blog

Monday, June 22, 2009

Day 4 (After Discharged)

Ahad
21 Jun 2009

pagi ni abah bagi makan neurofood yang doktor Ishak bagi. Adik tak suka. Abah kata kalau abah kena makan, abah pun tak suka. Tawar je.

Pagi ni ummi dan abang pergi pasar. Adik dok ngan abah.
Adik makan banyak sampai muntah atas tilam.



Kakak dan abang keluar dengan Ammu Mi, Ammah Ja dan ammah Na pergi shopping kat the Mines/ Lepas makan tengahari dan solat Zohor mereka semua pergi tinggalkan adik dengan ummi dan abah. Adik tak boleh ikut. Adik kena kuarantin dulu kat rumah. Adik kena jaga paru2 adik yang baru je nak baik.

Sepatutnya pukul 3petang adik pergi Gombak untuk urut saraf. Tapi abah dan ummi kensel. Abah dan ummi nak bawa adik pergi syifa' hidayah dulu.

Petang ramai datang berkumpul kat rumah. Ammu Din, Ammah Zie, Najla dan Achik (makcik Najla) datang. Ammah Ja beli doughnut big apple. Kita semua makan2. Ada sandwich tuna, tembikai, mushroom soup, keropok lekor, fries, milo dan yogurt drink.. Adi, najla, abang dan kakak main mainan yang ammah Ja beli.

Tau tak apa progress yang adik boleh buat ari ni? Adik dah boleh mengengsot sendiri. Walaupun susah, adik dah boleh buat. Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails